onsdag 26 januari 2011

Min sista födelsedagspresent

Min sista födelsedagspresent kom med posten idag. Det var CD:n "Now That's What I Call Steampunk! Volume 1" av ett engelskt band som heter The Men That Will Not Be Blamed For Nothing. Jag är så glad att den äntligen har kommit. De är jätteroliga. Oskar har kämpat i månader för att försöka få hit en skiva. Han har pratat med måde cdon.com och MediaMarkt utan resultat. Till slut var det Amazon som räddade situationen. Jag lyssnar på skivan nu och den är så bra. Jag har hört att de gav ut skivan i tre olika format. CD, LP och vaxcylinder. Att ha den som vaxcylinder skulle varit så coolt men jag antar att den kostar en del och jag skulle ju inte ha någon möjlighet att spela den. Haha! Men det är fortfarande rätt häftigt.

Och det snöar idag vilket är lite irriterande. Jag älskar vintern men när det väl har börjat smälta så vill jag inte att det ändrar sig och kommer tillbaka. Men det snöar så lite så det är nog ingen fara.

"Now, the Victorian engineer Robert Stephenson should not be confused with the Victorian engineer Robert Stevenson."
The Men That Will Not Be Blamed For Nothing - Steph(v)enson

Inga kommentarer: