torsdag 9 september 2010

Visitkort

Har iväll beställt visitkort från Vistaprint. Det kommer vara bra att ha när jag ska sälja böcker under Ölands Skördefest och att skicka med när jag säljer böcker på Etsy. Det stod att de skulle vara gratis men frakten gick ju så klart på en nätt summa. Var väl inget annat att vänta sig egentligen.
Ser fram emot att få hem dem. Känns lite profsigt att ha egna visitkort. :)


"The only reason for being a professional writer is that you can't help it."

- Leo Rosten

2 kommentarer:

Pon sa...

Får jag väl ta och kommentera din fin blogg, den är jätte fin!!!

Vad kul att du ska sälja böcker!

ha det gött

kram

Martine sa...

Haha! Jag vet inte om den är så fin. Och jag tar mig ju aldrig tid att skriva i den. Men jag ska försöka ända på det nu. :)
Ha det bra du med.
Kram.